Αυτοκινητόδραμαν

Άλογο τραβά αυτοκίνητο λόγω της έλλειψης καυσίμων κατά τον Β’ Π.Π. Πατάτε τη φωτογραφία για την πηγή.

Τες τελευταίες μέρες περνώ έναν δράμαν με το όχημαν. Το όχημαν έχω το περίπου 7 μήνες. Άμαν είσαι ακαδημαϊκός τύπος σαν τζιαι μέναν, μπορείς εύκολα να ππέσεις στην παγίδαν του μαφιοζο-ντίλερ τζιαι να πιάσεις αυτοκίνητον που εκ πρώτης όψεως φαίνεται καλόν, αλλά άμαν το οδηγήσεις 2-3 μήνες αρκεύκει τα προβλήματα. Τέλος πάντων. Όπως έρκουμουν δουλειάν την Δευτέραν, έαψεν το φωτούιν της παταρίας πας το ταμπλό. Όπας λαλω, διότι ναι μεν είμαι ακαδημαϊκός τύπος, αλλά ξέρω ότι άμαν η παταρία σου εν φορτίζει, έναν πράμαν μπορεί να σημαίνει-ότι ο δύναμος σου έφτυσεν τα. Επήρα του μηχανικού (τζιαι όπως το έπαιρνα εσταμάτησεν να λειτουργεί το power steering τζιαι το ABS (ηλεκτρονικόν τιμόνι τζιαι φρένα για τους ακόμα πιο ακαδημαϊκους τύπους).

Λαλώ του μηχανικού, «σάστο, αλλά κάμε του τζιαι σέρβις μιας τζιαι εν τζιαιρός του, τζιαι πέρνα μου το τζιαι που MOT». Τηλεφωνά μου το δείλις. «Αλλάξαμεν τον δύναμον, με το σέρβις κλπ κοστίζει 250 λίρες. ΜΟΤ το πρωίν». Γύρις ημέρα ξανατηλεφωνά μου. «Εν επέρασεν το ΜΟΤ γιατί θέλει νέα λάστιχα τζιαι πατάκια για τα φρένα μπροστά.» Eshexixi αγαπητοί φίλοι. «Τί να κάμουμεν ρε φίλε, άτε σάστο να περάσει».  Τέλος πάντων, υπολογίζω λάστιχα, πατάκια, ΜΟΤ, ούλλα να κοστίσουν αλλό 350. Σύνολον 600 λίρες πάνω-κάτω. Έχετε υπ’όψη αγαπητοί φίλοι ότι ακόμα να συνέλθουμεν που τα έξοδα ταξιθκιών στην Κύπρον τζιαι την Τουρκίαν το καλοτζιαίριν. Τούτες οι 600 λίρες εν μου πολλοαρτηρούν, αλλά άτε, άμαν πεις ότι εννά έχεις αυτοκίνητον τα γέριμα, πρέπει να το σάζεις άμαν χαλά.

Πάω σπίτιν εψές που την δουλειάν. Βρίσκω έναν γράμμαν που τον φόρον εισοδήματος. Αμέσως άρκεψα τζιαι φουτουνιάζουμαι. Τούντην εφτομάν εχάλασεν το αυτοκίνητον, έκοψα το σιέριν μου πας την πόρταν του γραφείου που έσιει μιαν βίδαν που εν λλίον κοφτερή-επιτούσαν τα γαίματα μου μες το γραφείον. Έσπασα το αγαπημένον μου φεντζιάνιν της Λίβερπουλ (η οποία τες έφαεν 2-1 την Κυριακήν). Εν κρυάδα, βρέσιει τζιαι είμαι πνιμένος που την δουλειάν. Αν χρωστώ τζιαι λεφτά του φόρου, παραιτώ.

Αννοίω το γράμμαν. «Σύμφωνα με τα στοιχεία μας που το φορολογικόν έτος 2006/07, η πληρωμή φόρου εισοδήματος που έκαμες έν ήταν σωστή». Αμάν, κάθουμαι τζιαι βαστώ την τζιεφαλήν μου. Συνεχίζει το γράμμαν. «Επλήρωσες £600 παραπάνω που ότι έπρεπεν, τζιαι εδόθηκεν εντολή να σας επιστραφούν τα χρήματα αμέσως». Μα ίντα αμέσως ρε καραγκιόζηες, που μου διάτε λεφτά που σας τα έδωκα πριν 5-6 χρόνια; Τζιαι μετά σκέφτουμαι: «£600 πας το αυτοκίνητον, £600 που τον φόρον.»

Τελικά ο θεός Ίντι κλείει μιαν πόρταν τζιαι αννοίει άλλην, κάποτε. Οξά λαλείτε απλά χαχχανίζει με τα ψευτο-βάσανα μας;

Καλόν σαββατοκυρίακον.

_________________________

This entry was posted in Ιστορίες and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Αυτοκινητόδραμαν

  1. Ο/Η Ωραία Ελένη... λέει:

    χα χα… πάλε καλά φίλε μου! να σκέφτεσαι πως πάντα υπάρχουν και χειρότερα και θα μπορούσες να ζεις στην Κύπρο… δεν φαντάζεσαι πόσο ακριβά έγιναν όλα!!

  2. Πέ τα, πέ τα – γιατί ως αλλαβροϊσιωτη εν μετρά ο λόος μου! 🙂

Σχολιάστε

