Φυλακές τζιαι τιμωρία: αντανακλάσεις της Κυπριακής κοινωνίας

Είπαμεν τα τζιαι παλιά: Η φυλλάδα του Πολίτη, με την δυνατότηταν που παρέχει στον μέσον Κυπραίον να αφήννει τα μαργαριτάρια σοφίας του ως σχόλια πουκάτω που κάθε άρθρον, αποτελεί πολυτιμότατον εργαλείον μελέτης ανθρωπολογικής συμπεριφοράς.

Αφορμή σήμερα η είδηση ότι ο κος Τρυφωνίδης, αν. διευθυντής των κεντρικών φυλακών,  επιβάλλει νηστείαν στους κρατούμενους των ΚΦ, επειδή εν σαρακοστή.

Ξεκινώ που το εύκολον: οι φυλακισμένοι εκτίουν ποινές που τους επιβληθήκαν με βάσην τους αντοίστιχους νομικούς κώδικες του κράτους. Τζιείνες εν οι ποινές τους. Παραπάνω τιμωρίαν που τζιείνην που αποφάσισεν το δικαστικόν σύστημαν του κράτους απαγορεύεται. Οι φυλακές εν τζιαμαί για να διασφαλίσουν την έκτισην τούτης της ποινής τζιαι τίποτε άλλον. Έννεν τζιαμαί για ηθικοπλαστικόν ρόλον που αντανακλά τα προσωπικά πιστεύω τζιαι θρησκευτικές πεποιθήσεις των υπαλλήλων της, ούτε για περεταίρω τιμωρίαν ‘αποβρασμάτων’ που αξίζουν ό,τι πάθουν.

Δεύτερον: Η Κυπριακή Δημοκρατία εν κοσμικόν κράτος. Κοσμικόν σημαίνει: λειτουργεί ασχέτως θρησκευτικής πίστης, τζιαι χωρίς προκατάληψην υπέρ ή εναντίον θρησκευτικών ομάδων. Τούτον δεν επιδέχεται συζήτησην-τέρμαν.

Τρίτον: Οι φυλακισμένοι εν ανθρώποι, με τα ίδια στοιχειώδη δικαιώματα που έχουμεν ούλλοι μας σε τούτον τον χώρον που τον λαλούμεν Ευρώπη. Στερούνται τους κάποια δικαιώματα (π.χ. διακίνηση) λόγω της ποινής τους, τζιαι πάλαι τούτον αποφασίζεται που τον Νόμον τζιαι όι που διευθυντές φυλακών. Π.χ. το δικαστήριον καταδικάζει έναν δολοφόνον σε ισόβια. Εν μπορεί ο φύλακας των φυλακών να αποφασίσει ντε φάκτο ότι άξιζεν του τζιαι λλίον ραφτήν (που το ραβδήν, να σε δέρνουν με βέρκαν δηλαδή) τζιαι να πάει να τον λύσει μες το τζιελλίν όποτε του αναδόξει. Πάντα θεωρητικά λαλούμεν, έτσι;

Το ότι σε τούτην την χώραν που αποκαλούμεν Κυπριακήν Δημοκρατίαν, μπορεί ο κάθε Τρυχωνής που λαλούν τζιαι στα χωρκά μου (ακούεις Aceras;) να ‘νηστέψει’ τους ανθρώπους, ασχέτως της θρησκευτικής τους πεποίθησης, προδίδει όι μόνον το ότι τούτος κάμνει κατάχρησην εξουσίας, αλλά τζιαι το ότι εν μέσα σ’έναν σύστημαν ηθικών αξιών που επιτρέπει τούντην συμπεριφοράν. Ευτυχώς που υπάρχουν τζιαι οι φίλτατοι χρήστες του Φέισμπουκ που αφήνουν σχόλια πουκάτω τζιαι κάμνουν την δουλειάν μας πιο εύκολην.

Μόνον 1-2 ετολμήσαν να συντύχουν υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τούτων των ανθρώπων. Οι άλλοι, διαδικτυακοί δικαστές, εκτελεστές τζιαι ηθικοπλάστες λαλούν κάτι τέθκοια:

Ο Αντρέας Δημητρίου λαλεί: «KANEI OLAN EPRISETE MAS, KOPTES8AI[sic] TOSO POLLA GIA TA «DIKAIWMATA» TOU KA8E SHYLLOPEZEBEGOU POU ESKWTWSE[sic], EBIASE TZAI 3ERWGW TI ALLO ANA8EMA MAURO EKAME? KALA NA TOUS KAMEI. OLAN KOPSE TOUS TA OULLA TZAI AISTOUS NA LIMOKTONHSOUN TOUS POUSHTOPEZEVEGOUS.» [sic][sic][sic][sic]

Δηλαδη εισηγείται την εξωδικαστικήν επιβολήν θανατικής ποινής δια λιμοκτονίας, ανεξαρτήτως εγκλήματος, τζιαι παρά το γεγονός ότι η θανατική ποινή εκαταργήθηκεν τον περασμένον αιώναν. Επίσης, εάν είσαι ομοφυλόφιλος ή απατά σε ο/η σύζυγος σου (ππουστοππεζέβεγκος) πρέπει επίσης να υποφέρεις κάπως.

Πάρακατω, διάφοροι εθικτήκαν που τούτα που λαλεί ο Αντρέας Δημητρίου, αλλά τζιαι κάποιοι άλλοι, όπως ο σούπερ-ειρωνικά αυτοαποκαλούμενος ErnestoChe λαλεί:

«OSO GIA TA ANTHRWPINA DIKAIWMATA POU GRAFEIS…. MHN KSEXNAS OTI OI KRATOUMENOI INE[sic] MESA STIS FULAKES GIATI KATAPATHSAN TA DIKAIWMATA ALLWN SUNANTHRWPWN TOUS. (εν τζιαι δικηγόρος τωρά)

OSO GIA TO GALA TZIE TO TURIN POU GRAFEIS, OULLOI TOUTOI POU EN MESA STIS FULAKES OTAN HTAN STHN XWRA TOUS KATHE 3 MERES EVAZAN KATI STO STOMA TOUS. MPAINOUN OLOI FULAKH TZIE VALLOUN POU 10-15 KILA O KATHENAS. EUXARISTOUN KATHE MERA TON THEO POU EXOUN FAI TZIE TRWN. (έχει τζιαι στατιστικές body mass index)

EXOUME KAI KAPOIA ETHIMA TA OPOIA PREPEI NA THROUME. MHN DIALUSOUME TA PANTA KRUVOMENOI PISW APO TO «ANTHRWPINA DIKAIWMATA», KATANTHSE ASTEIO….» (μάλιστα)

Δηλαδή, με βάσην τα λεγόμενα του ErnestoChe (νομίζω έννεν ο αληθινός Che):

1) Το ότι οι φυλακισμένοι εν εγκληματίες διά το δικαίωμαν στους φύλακες τους να τους καταπατούν τα δικαιώματα τους γιατί έτσι τζι αλλιώς εν εγκληματίες

2) Το ότι κάποιοι που τούτους εν ξένοι, διά τους ακόμα πιο λλία δικαιώματα, αφού ήρταν στην χώραν μας για να τρων αβάττα στην φυλακήν.

3) Τέλος, ο ErnestoChe επικαλείται τζιαι τα έθιμα μας, τα οποία πρέπει να σέβουνται, «κρυβόμενοι πίσω από τα ανθρώπινα δικαιώματα»

Ευτυχώς που ο αληθινός Ernesto Che επέθανεν, γιατί αν ποττέ έρκετουν στην Νήσον των Αγίων τζιαι της Τζιχάντ του Ττόμη ήταν να τρώει λουφκιά με τα λάχανα στες Κεντρικές. Ώρες ώρες δυσπυρκώ (που τα γαλλικά désespérer) τζιαι απορώ. Το ότι τούτα ούλλα γίνουνται υπό δήθεν αριστερήν κυβέρνησην κάμνει με να μεν ξέρω αννέν κωμωδία ή τραγωδία.

Advertisements
This entry was posted in Πολιτικά τζιαι ιστορία and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s