Επιστροφή στην μπλογκόσφαιραν

Έσιει τζιαιρόν να μπλογκάρω. Εν πολλοί τζιαι διάφοροι οι λόγοι. ΛΛίον τα Χριστούγεννα, λλίον το ότι άρκεψα νέαν δουλειάν τζιαι εν βρίσκω ώραν. Αλλά ο  κύριος λόγος εν ότι τα νέα που την Νήσον προκαλούν μου κατάθλιψην. Εν έχω πιον υπομονήν να ασχολούμαι με τον κάθε νεοφασιστοκαπιταλίστα Νικολάκη γιο της Φωτεινής, επίδοξον εθνάρχην τζιαι ανίκανον πολιτικάντην της μπακκίρας. Ούτε με τους παπάες τζιαι τα αποβράσματα του ΕΛΑΜ. Με την χρηματοκίνητην δεξιάν που εφύρτην γιατί εν πρόεδρος ο γιος της Αννούς τζιαι εν γίνεται ο χωρκάτης να έσιει σιέριν πας τα γκάζια τζιαι τον πλούτον, να συζητά με τον Έρογλου για το Κυπριακόν τζιαι να μάχεται να το λύσει. Πρόεδρος πρέπει να εν ένας που την συνοπαρτζιάν του Λεβέντη, του Λανίτη, του Σιακόλα τζιαι του Οθωμανο-αποικιακού κατεστημένου που θέλει τον ‘χωρκάτην’ σσιυφτόν τζιαι να πιερώννει φόρους δίχα να μουρμουρά.

Δυστυχώς ενημερώννουμαι για την Νήσον που την κωλομερίδαν του Πολίτη. Τζιαι τζιείνον που μου προκαλεί την παραπάνω κατάθλιψην εν τα σχόλια των συμπατριωτών μου (εν μέσω Φέισμπουκ). Ρατσισμός. Ξενοφοβία. Προκατάληψη. Σεξισμός. Άγνοια σε βαθμόν κοινωνικού αναλφαβητισμού. Τζιαι παρόλον που τα σχόλια στα άρθρα του Κωλίτη προκαλούν μου κατάθλιψην, θκιεβάζω τα γιατί κάθε φοράν έχω μέσα μου μιαν ελπίδαν ότι έκαμα λάθος, έννεν τόσον άσσιημα τα πράματα. Εν έκαμα λάθος. Η πλειοψηφία που άρπαξεν την ευκαιρίαν της ελευθερίας έκφρασης που του έδωκεν η μηχανή διαφήμισης του Ζούκερμπεργκ, χρησιμοποιά την για να προσβάλει.

Η επόμενη μου ανάρτηση εννά ασχοληθεί με τούντους αχρείους. Ευκαριστώ σε Άννα που με αθθύμισες να γράψω. Επανέρκουμαι δριμύτερος, τζιαι έχω όρεξην.

This entry was posted in Πολιτικά τζιαι ιστορία and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Επιστροφή στην μπλογκόσφαιραν

  1. Ο/Η Άννα λέει:

    Εγώ ευκαριστώ! 🙂 Όταν είσαι μακρυά με μόνη πληροφόρηση τον Κωλίτη, λαμβάνεις μεροληπτική πληροφόρηση και δυστυχώς τα πάντα διογκώνονται, Όντως συμβαίνουν τα όσα περιγράφεις. Συμβαίνουν κι’ άλλα όμορφο, ταυτόχρονα: ομάδες και άνθρωποι που αντιστέκονται και φέρνουν μια νέα δυναμική που δεν μεταφέρεται – αν με ρωτάς, κατ’ επιλογή – από τα ΜΜΕ, και ελπίδα. Ο Ζούκερμπεργκ, έφερε κοντά και ανθρώπους που είχαν χαθεί για χρόνια.

    Θυμίσου μόνο τες αλυσίδες και την κατάληψη του ράουντ αμπάουτ των φοινιτζιών! Δεν ξανάδε από τότε το Πανεπιστήμιο τέτοια κατάληψη με 99.9% των φοιτητών ενός τμήματος να συμμετέχουν! 🙂 Νομίζω ότι μια βόλτα στις στέγες των σπιτιών στην περιοχή της Αξιοθέας ή στο παλιό σου σπίτι – που παρεπιπτώντος έγινε κουκλί μετά την αναπαλαίωση – θα σε βγάλει από την κατάθλιψη. Η παλιά πόλη σφίζει από ζωή. Αλλιώτικη. Ζωή που δίνει ελπίδα ότι τίποτα δεν τέλιωσε και ότι ο κοινωνικός αναλφαβητισμός είναι επιλεκτικός.

    Με τες αλυσίδες πάλε και τις μαύρες τουλίπες! 🙂

    Φιλιά πολλά

    • Ο/Η M λέει:

      Άννα μου ευκαριστώ σε για την πιο θετική εικόνα που μου έδωκες. Ώστε η Τουφεξή εγίνηκεν κουκλίν α; Α, που τζιαιρός που εδίουν 50 λίρες ενοίκιον τζιαι τζιείνον μέσα-μέσα :-). Θκιαβάζω τζιαι για τα παιθκιά που κάμνουν κατάληψη της Νεκρής Ζώνης, μπράβο…

  2. Ο/Η Aceras Anthropophorum λέει:

    Ζιουμε δηλαδή τα ίδια πράματα. Εσκέφτουμουν να ξαναπιάσω τες σπουδές ανθρωπολογίας που έκαμνα έναν φεγγάριν τζιαι να κάμω μιαν ανάλυσην του δυσκοίλιου κακογάμη ή κακογάμητου κυπραίου που εκθέτει την ψυχωσάραν του πας τα σχόλια του Πολίτη. Ανθρωπολογικές αναλύσεις χωρίς να θέλεις να πάεις σε καμιάν φυλή στην ζούγκλαν του ισημερινού. Είμαι σίουρος ότι ο Marcel Maus ή ο Λεβί θα εκάμναν σπουδαίες δουλειές χωρίς καν να μετακινηθούν αναλύοντας την φυλήν του Μεσανατολίτη Ευρωπαίου. Τζιείνου που θεωρεί τες Ευρωπαίες πουτάνες διότι κάμνουν ελεύθερον έρωταν τζιαι τες Αραπούες ζώα διότι εν παρθένες. Που φωτογραφίζεται με την χαρτωμένην του (άμπα τζιαι νομίσει κανένας ότι εν ππούστης ή ότι εν εν γόης) τζιαι υπογράφει Σπύρος Κυπραίου ή Τάκης Θεοφάνους τζιαι έσιει για φωτογραφίαν έναν άδρωπον τζιαι μιαν γεναίκαν τζιαι πάει πουκάτω που τα σχόλια του πολίτη τζιαι γράφει «ρε η η πουτσα μου εχη πιο πολλι νου που σενα. Οι φηλη τους οι κηβερνητηκη θα τους ψιφισουν ρε βλιμμα Τακη Θεοφανους τζιαι θα καμουν τζιαι αλλες προσληψης. ψιφιζω λεφκο τζιαι γαμω την αρφι σου που τον κόλο, πουστάρα» (τα σχόλια από copy paste). Άτε πέρκι το κάμεις εσύ.

    Πάντως φίλε εγώ κάμνω χάζιν με τους πίθηκους κοινωνικής μόρφωσης πουκάτω που τα άρθρα. Κατάθλιψην διούν μου τζιείνοι που γράφουν τα άρθρα. Ευτυχώς που τον τζιαιρόν που εκάμαν τον Πολίτην επι πληρωμής εγλίτωσα τζιαι που τον μαζοχισμόν να κατεβάζω τζιαι ολόκληρην την εφημερίαν τζιαι να την μετροφυλλώ.

    Σιαίρουμαι που επαναδραστηριοποιήσαι διότι τζιαι οι μπλόγκερς εκάτσαν τον μύλον τζιαι μόνον τα καλοήρκα γράφουν πκιόν που εν αθκιασεροί να μας αραδιάζουν τες άλλες αηδίες περί θρησκείας τζιαι οικογένειας. Επιστροφή στον μεσαίωναν. Λείπει ο γεροαλουπός για πρόεδρος.

    Ερώτηση άσχετη, έτσι για να σου φτοιάξω το κκέφιν. Πες ότι ο αρχιεπίσκοπος θκιαλέει την Ελένην Θεοχάρους (έσιει τζιαι όνομαν που πάει, έχει τζιαι την χάρην, έρκεται τζιαι που το Δήκο, επέτυχεν τζιαι το πείραμαν για ένωσην της Δεξιάς στην Χώραν με τον άγγοναν του Λεβέντη), πες ότι ο Κίκης ή ξέρω γώ ποιός Κατσουρίδης ή άλλος έστω κεντροδεξιός φιλελεύθερος υποψήφιος της αριστεράς έρκεται τρίτος. Μεταξύ του Αναστασιάδη τζιαι της Θεοχάρους ποιός θα πάει να γλύψει τον κώλον τους αριστερούς να τον ηψηφίσουν τζιαι πως; Τζιαι σύ ποιόν θα εψήφιζες;

    • Ο/Η M λέει:

      Aceras έσιεις μεγάλον δίκαιον, η ψυχοπάθεια που φκαίννει που τα σχόλια εν απίστευτη. Είμαι σίουρος ότι πολλύς κόσμος θα έθελεν να σχολιάσει, τζιαι κάποτε θωρείς κανέναν φουκκαράν που προσπαθεί να επικοινωνήσει σε ανθρώπινον επίπεδον τζιαι ππέφτουν πάνω του να τον φάν.
      Εν πολλά σωστόν τζιείνον που λαλείς για τζιείνους που γράφουν τα άρθρα, προδίδουν τζιαι τζιείνοι μεγάλην προκατάληψην, πολιτικόν οππορτουνισμόν, ότι θέλεις…

      Η ερώτηση με την οποίαν με άφηκες εν σαν τζιείνα τα παιχνίθκια που παίζουμεν άμαν πιούμεν λλίον τζιαι διούμεν ο ένας του άλλου αδύνατες επιλογές για το χάζιν. Το τραγικόν εν ότι στην χώραν των Ταλιμπάν της αρχιεπισκοπής ούλλα εν δυνατά. Με μεγάλον πόνον πρέπει να πω ότι θα εψήφιζα τον Νίκον παρά την Θεοχάρους. Δηλαδή όπως ελάλεν ένας παρέας παλιά, «κόφκω τα σιέρκα μου με την κουνιάν την αγιωμένην, αλλά Θεοχάρους εν ψηφίζω». Η επιλογή λευκόν εν παίζει για λλόου μου δυστυχώς. Ο Νίκος εν παράξενη περίπτωση, εν ξέρω πως να τον κατηγοριοποιήσω. Παίζει το παιχνίδιν της ακροδεξιάς για τες ψήφους φυσικά, αλλά σε σύγκριση με τους ΔΗΚΟ-ΕΔΕΚικούς εν σχετικά ήπιος…

  3. Ο/Η AnefOriwn λέει:

    Μ.,
    Shαιρετώ ΣΕ!

    Γράφεις: «Τζιαι παρόλον που τα σχόλια στα άρθρα του Κωλίτη προκαλούν μου κατάθλιψην, θκιεβάζω τα …» — Ρε φίλε μα ενόμιζα ότι μόνο εγώ είμαι μαζοχιστής!!! Βλεπεις συχνά – πυκνά τα πρωινά δκιαβάζω [λαθραία στο περίπερο της γειτονιάς μου] «Σημερινή», τζιαι επίσης κάποτε [τζιαι πάλι τα πρωινά] ακούω τζιαι τον Λάζαρο Μαύρο στο «Ραδιο Πρώτο»! Χαράς την κραση μου!!! Πάντως όσες φορές μπήκα στον διαδικτυακό «Πολίτη», ΔΕΝ άντεξα μέχρι τέλους να διαβάσω τα σχόλια! Νεκατώνουνται τα στομάshα μου!!!

    • Ο/Η M λέει:

      Φίλε/η Άνευ Ορίων τζιαι γω σιαιρετώ σε. Μαζόχας είμαι, όντως! Αλλά εσύ σάμπου είσαι παραπάνω αφού ακούεις τζιαι τον Λαζαρήν, τον ‘πεζοναύτη’ σύμμαχο των Κούρδων…

Σχολιάστε

