Θέλω ρόβιν που τον κήπον μου.

Αγόρασα κάτι ρόφκια που τα ηύρα δακάτω σχετικά φτηνά. Εφαίνουνταν ωραία. Όντας χωρκάτης, έχω μεγάλην αδυναμίαν του ροφκιού τζιαι εν εθώρουν την ώραν να πάω έσσω τζιαι να καθαρίσω έναν ωραίον ρόβιν να φάω. Εγώ καθαρίζω τα όπως περιγράφει ο Άσερας δαμαί, παρόλον που εν είμαι Τυνήσιος, όυτε η μάνα μου που μ’έμαθεν.

Αννοίω το ρόβιν, ολοκότσιηνον τζιαι ζουμερόν, αν ήταν η όψη γεύση ήταν να πεθάνω που την εφκαρίστησην. Έλα όμως που η όψη εν μόνον όψη. Το ρόβιν αν ήταν λεμόνιν ήταν νάσιεν τζι έλεος, τόσον όξινον ήταν. Άφηκα το τζιαμαί, ξικουννισμένον μες το πιάτον. Σκέφτουμαι να το φυλάξω τζιαι να το βάλω μες το πουρκούριν άμαν εννα μαειρέψω, έτσι για να του δώκω μιαν άλλην γεύσην.

Εν με πιάννει συχνά η νοσταλγία, τζιαι ειδικά άμαν θκιαβάζω τον ΚωλοΠολίτην θεωρώ τον εαυτόν μου τυχερόν που ζιει στην χώραν των τάμπλοϊντς. Αλλά ρε γαμώτο, εμεγάλωσα κόφκοντας ρόφκια που την ροφκιάν, μες τα χωράφκια, που περβόλια αττέλλιαστα, τζιαι να κάθουμαι να τα τρώω πουκάτω που την ελιάν τζιαι την τερατσιάν, θωρώντας τες τζιήκλες τζιαι τους μούγιους να φτεροπετούν. Κλαψ που ελάλεν τζιαι ο Ντόναλντ Ντάκ. Θέλω ρόβιν, σύκον, μέσπηλον.

Άτε βάλλω σας τζιαι το τραγουδάκιν ‘Φκιόρον της ροφκιάς’.

 

This entry was posted in Φαΐν and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Θέλω ρόβιν που τον κήπον μου.

  1. Ο/Η Φουρνοφκιος λέει:

    Δυστυχώς έτσι ένι, πολλά πράματα φαίνοντε τέλια εξωτερικά αλλά που μεσα εν ένα χάλι μαύρο, όπως οι ανθρώποι.

  2. Ο/Η HeatJo λέει:

    Έσιεις απόλυτο δίκαιον για το ρόβιν. Ενν άλλον πράμα άμμα το τρώεις που το χωραφούιν σου ή την αυλή του σπιθκιού σου. Μόλις τωρά τρώω τζαι γω…. κόπιασε να σε φιλέψω!

  3. Ο/Η postbabylonpostbabylon λέει:

    έπαθα το τζιαι γω προχτές… Εν η ποικιλία τους νομίζω. Εγω γοράζω σορόππιν (;) του ροθκιού, nar eksisi στα τούρτζικα, τζιαι εν πολλά όξινον επίσης. Αλλά εν πόμπα σε σαλάτες τζιαι σαλτσες.
    Εγώ προτιμώ τα ρόθκια τα αννοιχτόχρομα, εν πιο γλυτζιά. Εν τζιαιρός τους τωρά… σνίφ.

    Κάμε κανένα ρυζόττο, ή όπως είπες πουρκουρούιν τζιαι βάρτο μέσα, εννα δώκει ξινάδαν.

    τί σου είναι η ροθκιά α; το φκίορον της για τραούθκια, το φρούτον της για φαίν τζιαι το κλωνίν της;;;
    χεχεχεχεχε

  4. Ο/Η Constantia λέει:

    Μάριε μου σε χαιρετώ!

    ανακάλυψα πώς δεν έχω το email σου. Αν θέλεις στείλε μου μήνυμα να σε ρωτήσω κάτι. Βασικά κάποιος ψάχνει μεταφραστή για κάτι έγγραφα (θα πληρώσει όποιον το κάμει) και σε σκέφτηκα. αν σε ενδιαφέρει πε μου.

Σχολιάστε

