Περιαυτολογίας το ανάγνωσμαν

Λοιπόν, αφού μου επάσαρεν η Πποστ που ποτζιεί, είπα τζιαι γω να κάμω μερικές αποκαλυπτικές αποκαλύψεις, έτσι για να γελάσουμεν τζιαι λλίον.

1. Μεταξύ άλλων έκαμα τες εξής δουλειές:

– τα καλοτζιαίρκα έτυχε να πάω να φορτώσω παττίχες πασσε διπλοκάμπινα για το σεβαστόν ποσόν της 1 λίρας το διπλοκάμπινο τζιαι 2 το φορτηγόν. Όσες παττίχες εππέφταν τζιαι σπουρτούσαν ήταν δικές μας 😉

– γκαρσόνιν τζιαι μπάρμαν σε διάφορα μέρη στην περιοχή Πρωταρά/Αγίανναπας

– ομαδάρχης στην Πίτσα Χατ της Αγιάνναπας (που να μείνει μαύρη-έσιει που το ’96 να φάω Πίτσα Χατ, τόσον την ενεκάτσιασα). Το ανέκδοτον ήταν που έρκουνταν κάποιοι ντόπιοι θρησκευόμενοι τζιαι ετρώαν πίτσαν δίχα τυρίν. Ζώα.

– συντηρητής στες φοιτητικές εστίες στην Αγγλίαν. Έσασα φώτα, φουντάνες, παράθυρα. Εφτζιέρωσα σκουπίθκια κλπ κλπ.

-η σιειρόττερη δουλειά που έκαμα στην ζωήν μου ήταν σε τηλεφωνικόν κέντρον στο Πανεπιστήμιον που ετηλεφωνούσαμεν τους απόφοιτους για να μας δώκουν δωρεές (θκιακονιόν δηλαδή). Έκαμα 4 βάρδιες για να με πιερώσουν τζιαι εν εξαναπάτησα. Επίσης έκαμα τζιαι έναν φεγγάριν data entry, καλλύττερα σκουπιθκιάρης.

2. Μιαν φοράν…εδέραν με οι οπαδοί του Άρη Θεσσαλονίκης γιατί επήα στο ματς με κάτι φίλους του ΠΑΟΚ τζιαι ευρέθηκα μες την μέσην. Ώσπου να καταλάβω τι εγίνετουν εταπανιάσαν με-ευτυχώς που εν εξέραν να δέρνουν ειδεμή ήταν να με ποσπάσουν-τόσον αχάπαρος ήμουν.

3. Που ήμουν μιτσής…επήαιννα τζιαι στα βερκά τζιαι ψάρεμαν. Μάλιστα εκάμναμεν τζιαι βερκά με την μύξαν τζιαι τα βιτσιά που την ροφκιάν. Πριν να απαγορευτούν (κκούχχου κκούχχου). Ακόμα τζιαι σήμερα που ζω στα εξωτερικά άμαν πιάει η νάκρα του μμαθκιού μου καμιάν μαυρότζιηκλαν ή κανέναν τσακρίν αμέσως δικλώ. Σσιάζουμαι τα με την πρώτην.

4. Μια που τες αγαπημένες μου ταινίες εν το Pulp Fiction. Είδα το στο Πάνθεον τζιαι μάλιστα επειδή άρκησα να πάω έκατσα τέλλεια μπροστά τζιαι για να μπορέσω να θκιαβάζω τους υπότιτλους έπρεπεν να δικλώ την κκελλέν μου σάννα τζιαι θώρουν τένις. Τούτον κατά το ’95 νομίζω.

5. Που ήμουν δημοτικόν … επεριπαίζαν με κάποιοι επειδή εφόρουν γυαλιά (τα γνωστά, τζιαμαρία, γυαλλάκια κλπ) τζιαι εν έθελα να τα φορώ. Συχνά έσπαζα τα γιατί ήταν μες την τζιέπην μου. Ακόμα τζιαι τωρά έχω αντιπάθειαν ορισμένων ανθρώπων για τζιείνα που μου κάμναν στον δημοτικόν. Εν ξιάννω.

6. Θέλω πολλά να…ταξιδέψω στην Αμερικήν, Βόρειαν τζιαι Νότιαν. Αρέσκουν μου πολλά τα βιβλία του Cormac McCarthy τζιαι σκέφτουμαι σοβαρά να κάμω έναν μεγάλον ταξίδιν του χρόνου που Κολοράντο τζιαι κάτω ως το Νέο Μεξικό.

7. Το αγαπημένον μου φαΐν…εν το πουρκούριν. Απλόν, νόστιμον τζιαι ριζωμένον βαθκιά μες την κουλτούραν μου. Κάμνω το κάθε εφτομάν με διάφορα κρεατικά. Η μάνα μου άμαν το έκαμνεν εφύλαεν το μες το ψυγείον 2-3 μέρες γιατί έξερεν πως ήταν να το εύρω τζιαι να το φάω…

Εεεε…τούτα βασικά…άτε, όσοι θέλετε απαντάτε.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Περιαυτολογίας το ανάγνωσμαν

  1. Ο/Η EpicMetal Petros MetalEpic λέει:

    «Είδα το στο Πάνθεον τζιαι μάλιστα επειδή άρκησα να πάω έκατσα τέλλεια μπροστά τζιαι για να μπορέσω να θκιαβάζω τους υπότιτλους έπρεπεν να δικλώ την κκελλέν μου σάννα τζιαι θώρουν τένις. Τούτον κατά το ’95 νομίζω.»
    haha itan polla wraio touto 😛

  2. Ο/Η postbabylon λέει:

    ωραίος! εμέναν μετά που 6-7 χρόνια επέρασεν μου το ανεκατσιόν του κκέηεφσί.

    Είδες ίντα κακόν μας κάμνουν τα κοπελλούθκια; εμέναν επέριπάιζαν με καγκάραν τζιαι αγρέλλιν. Εν το ξιάννω ούτε εγώ!

    πουρκουρούιν λασπωτόν τζιαι χογλαστόν μόλις έφκειν της μαείρισσας με κάμποσον γιαούρτιν. Τζι’εγω κάμνω το πολλά. Βάλλεις τζιαι τομάταν;

    • Ο/Η M λέει:

      Ποστ τον τζιαιρόν μας το bullying εν υπήρχεν ως ιδέα…μόνον ως πράξη.
      Μες το πουρκούριν βάλλω τομάταν μόνον αν έχω 2-3 βαροψημένες. Κάποτε έν βάλλω, βάλλον μόνον φιδέν τζιαι αν έχω ζωμόν της κότας μες την κατάψυξην βάλλω τζιαι ποτζιείνον. Κάποτε δοκιμάζω τζιαι διάφορα άλλα, έβαλα τζιαι σταφίθκια, αρτυσιάν. Αλλά βασικά σκέττον έν έσιει λάθος.

  3. Ο/Η Aceras Anthropophorum λέει:

    Η δουλειά κάνει τους άνδρες… Σε πολλές δουλειές είμαστιν συναδέλφοι. Εγώ έκαμα όμως τζαι πολλήν κομπρεσόρον τζιαι κούσπο τζιαι σίκλα. Ως που αθθυμούμαι τα βερκά τζιαι τες τσάκρες αντρέπουμαι που τα αμπελοπούλια τζιαι τες μαυρότζικλες που συντηρώ κατά δεκάδες τωρά μες την αυλήν μου κάμνοντας τους την attractive βιότοπον να έρκουνται να με επισκέφτουνται.

    Για το πουρκούριν, δοτζιήμασε την παραδοσιακήν συνταγήν μέσα στην οποίαν θα βάλεις ότι χορτικόν κόψει ο νους σου. Αγγινάρες, φινόκια, καρρότα, σκουρράθθες, σέλλενα, σελλενόριζες, κοτσσινοκόλοκον, σε συνδιασμούς που θα σ΄αρέσκουν. Μόλις τελειώσει ρίφκεις τζιαι λλία κομμάθκια φέτταν τζιαι προσθέτει μιαν οξυνούδαν γεύσην τζιαι μιαν συνδετικήν υφήν που το κάμνει πολλά εύγευστον.

    Εν πράμαν σιόρ που τρία πράματα που γράφει ο άλλος να τον συμπαθάς ή να τον αντιπαθάς; Με σέναν εννοείται ότι τσιαττά ο νούς μου. Θα εν που είσαι τζιαι της δουλειάς τζιαι του πνεύματος.

    • Ο/Η M λέει:

      Εγώ χτίσματα κλπ εν έκαμα, μόνον κουτσοδούλεια με τον παπά μου τζιαι τον θείον μου. Μπράβο σου. Εμείς δακάτω αμπελοπούλια εν έχουμεν πολλά δαμαί που είμαι, που τα άλλα ότι φανταστείς. Τζιαι ταΐζω τα στον κήπον, αρέσκει μου πολλά. Κάποτε αναρωθκιούμαι αν θα τόκαμνεν η ψυσιή μου να σκοτώσω πάλαι πουλλούιν, τζιαι εν είμαι σίουρος. Μες την πραγματικότηταν τζιείνην εν υπήρχεν ηθικόν δίλημμαν-ήταν η νόρμα. Πριν λλίον τζιαιρόν έππεσεν έναν κοτσιηνολαιμούιν που την φωλιάν του τζιαι λυπήθηκα το πολλά. Ευτυχώς σιγά-σιγά ήρτεν η μάνα του τζιαι ενθάρρυνεν το να φκεί σιγά σιγά τζιαι κλωνίν-κλωνίν πας το δεντρόν. Σε άλλες εποχές εν θα με επιάνναν έτσι συναισθηματισμοί.

      Ωραία η ιδέα σου για το πουρκούριν, εννά το δοκιμάσω.

      Για το τελευταίον σου σχόλιον: τα μπλόγκ μπορεί να σου δώκουν μιαν ιδέαν του ίντα πλάσμαν εν ο άλλος, σίουρα-τζιαι νομίζω εν γι αυτόν που θκιαβάζουμεν τζιείνους που θκιαβάζουμεν. Για μέναν φίλε το παν εν να μεν ξιάννουμεν πόθθεν ήρταμεν, να μεν μεγαλοπιαννούμαστεν τζιαι να νομίζουμεν ότι τωρά εγινήκαμεν αστική τάξη τζιαι να περιφρονούμεν ανθρώπους με βάσην την κοινωνικήν τάξην τζιαι το επάγγελμαν. Όπως εδούλεψα τζιαι με ανθρώπους ‘του λαού’ δουλεύκω τζιαι με ακαδημαϊκούς χωρίς κκόμπλεξ. Εν χαρά μου που θκιαβάζεις τούτα που γράφω γιατί αρέσκουν μου πολλά τούτα που γράφεις τζιαι πάντα κάμνεις με να σκέφτουμαι. Νάσαι καλά.

  4. Ο/Η Helen λέει:

    Καλημέρα!
    Σκέφτομαι πως στο πανεπιστήμιο ποτέ δεν μας μαγείρεψες πουργούρι! Γιατί?? Αρέσκει τούτον που λαλείς… να μην ξεχάνεις ποτέ ποιός είσαι όπου τζαι αν είσαι… εεν το πιο σημαντικό… ίσως επειδή είσαι μακριά εν πιο εύκολο να μην ξεχάνεις τελικά…

    • Ο/Η M λέει:

      Ελένη μου ίσως να μεν έτυχε! Μιαν άλλη φορά ελπίζω. Το τελευταίο σου σχόλιον εν σωστό, αλλά επίσης τούτον που λαλώ έχει να κάμει με την κοινωνική τάξη. Ξέρω ότι τζι εσύ έσιεις πλήρην επίγνωση των καταβολών σου 🙂

Σχολιάστε

