Πλάνον για τες ωραίες μου διακοπές στην Νήσον

Λοιπόν, έρκουμαι. Ανυπομονώ. Η Νήσος πληγώννει με αλλά αγαπώ την πολλά ρε γαμώτο. Τζιαι κάθε χρόνο περνώ περίπου 2 εφτομάες στην Νήσον, έτσι για να ξαναγνωριστούμεν.

Τί να κάμω τωρά που εννά κατεβώ λοιπόν; Τι να φάω; Τι να πιώ; Που να πάω; Ποιόν να δω τζιαι ποιον να ποφύω; Έχουμεν τζιαι λέμεν:

Τόποι
Η Νήσος έσιει πολλούς τόπους που εν τους είδα, τζιαι που εν καλοχωσμένα κοσμήματα μακρά που τον τουρισμόν τζιαι την ‘πρόοδον’. Αν ξέρετε κανέναν τόπον έτσι λαλείτε μου, καμιάν ταβερνούαν χωσμένην στα βουνά, παραλία που εν έσιει ψυσιήν, μεσαιωνικά ερείπια, κλπ κλπ. Επίσης εννά κάμω τζιαι λλίον τουρισμόν. Η νήσος έσιει πολλήν ιστορίαν, τζιαι παρά την οργανωμένην προσπάθειαν του εκπαιδευτικού συστήματος να μας κάμει να την μισήσουμεν με το ζόριν, με εκδρομές στα κάκκαφα κλπ, έσιει πολλύν ψουμίν. Η Λεμεσός έσιει γαμάτον μεσαιωνικό μουσείο στο κάστρο, που εν είδα αλλού. Μιλούμεν η νήσος, ως το τελευταίον βασίλειο σταυροφόρων, έσιει φοβερή κληρονομιάν (επήετε στην Αμμόχωστο;). Αλλά επειδή έννεν ούτε ‘ελληνικά’, ούτε βυζαντινά, εν τα προωθούμεν. Γουστάρω επίσης να ξαναδώ την Πάφο με το μμάτιν του ιστορικού τζιαι όι του βαρεμένου μαθητή που κάμνει υπομονήν ώσπου να έρτει η ώρα να φάει παγωτόν. Επίσης εννά πάω ξανά στην Αμμόχωστο γιατί θέλω να ξαναδώ την παλιά πόλη…εν έσιει όμοιαν της σε ούλλην τη μεσόγειο…

Παραλίες. Η αγαπημένη μου παραλία εν…όι εν σας λαλώ, γιατί εννά στείλετε τους παπαράτσους.

Φαΐν/ποτόν
Το φαΐν της μαμμάς βασικά. Εννά απογοητεύσω πολλούς φέτος γιατί εν θα πολλοφάω έξω. Κανέναν σουβλακούιν, άτε τζιαι κλέφτικον που τον Κωστάρην. Μαμμά κάμε κκιοφτέδες, τζιαι καμιά μουτζιέντραν. Φρούτα, παττίχες, καραόλους. Για μπύραν εν μας θωρώ φέτος, δεδομένης της κρίσης στην Αγίαν ΚΕΟ. Ζιβάναν της ΛΟΕΛ νομίζω.

Φίλοι τζιαι συγγενείς
Βασικά πάω για να δω την οικογένειαν μου. Θείους, θείες, ανηψιούες/ανηψιάες κλπ. 2-3 φίλους που μου εμείναν που το σχολείον τζιαι 1-2 άλλους. Τούτα. Πάντα κακοφανίσκω τον κόσμον που θέλει να με δει, γιατί εν έχω αρκετόν χρόνον για ούλλους, τζιαι 2 εφτομάες διακοπές τες έχω. Φέτος εν θα πάω σε τραπέζια, ελάτε να με δείτε, να πιούμεν έναν καφέν, έννεν ανάγκη να τρώμεν συνέχειαν. Ή ελάτε στο γραφείον μου, στην παραλίαν…

Προτζιεκτ
Βιετναμέζες οικιακές βοηθοί/δούλες: έχω στον νουν μου να κάμω έναν φωτορεπορτάζ για την ζωή τούντων πλασμάτων που τα τρώει η γαουροσύνη του Κυπραίου (όι ούλλους, γιατί έσιει τζιαι καλά πλάσματα είπαμεν). Αν ξέρετε που να πάω, τζιαι που πάσιν, πέτε μου. Παν εκκλησιάν τες Κυριακές; Πού συνάουνται για να τα πουν;

Πολιτική δραστηριότητα τζιαι ακτιβισμός
χαχαχαχα

This entry was posted in Ταξίθκια and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Πλάνον για τες ωραίες μου διακοπές στην Νήσον

  1. Ο/Η postbabylon λέει:

    Sthn paralia tou ah giorki tou alamanou eshei ena kentro, o mastros en sinonomatos sou, oses fores efaa tziaime htan kalon to psarouin tou tziai polla kales oi times, alla eshei 2 xronia na paw…. Pe tou na sou ferei ta ths hmeras, oti eshei.
    To project sou polla endiaferon, nomizw pan akoma sto parkouin ths tafrou sth Leukwsia. Alla file mou, aman paeis ena giro sth ledras en tha tous xaseis… en gemati pkion h poli.

    tziai menan miniskoun panta kapoioi kakofanismenoi, oti en me eidan arketa, oti en effa essw tous:-)

    ate kala na peraseis!

  2. να κοπιάσεις!
    Καλά να περάσεις!
    Η Αμμόχωστος εντός των τειχών εν όνειρο.

    Έσιε έννοια γιατί άμα λάχει παίρνει σε τζιαι κανένας παραπόταμος!
    Η ΚΕΟ κυκλοφορεί (ακόμα)…

  3. Ο/Η Marios λέει:

    Ευχαριστώ. Πόστ εννά δοκιμάσω τον συνονόματον. Νεε Ε/Κ δυστυχώς η εντός των τειχών καταρρέει χρόνον με τον χρόνον τζιαι εν πολλά κρίμαν

  4. Ο/Η Noor λέει:

    Ερώτηση προσωπικού επιπέδου, ΑΝ θέλεις απαντάς, εννοείται. Αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφεις, η σύζυγος σου είναι Αγγλίδα. Τι κάνει εκείνη στους οικογενειακους καφέδες και τραπέζια από εδώ και από κει; Την σέρνεις μαζί σου; Δεν σκυλοβαριέται; Ρωτώ γιατί ο άντρας μου, που πρώτον είναι ξένος, δεύτερον δεν καταλαβαίνει Ελληνικά και τρίτον δεν είναι από μεσογειακή κουλτούρα για να έχει την συνήθεια της οικογενειακής συγκέντρωσης κάθε τρεις και λίγο, δεν το αντέχει με τίποτα και έχουμε πρόβλημα όποτε κατεβούμε κάτω, γιατί οι δικοί μου επιμένουν να θέλουν να τον βλέπουν μαζί μου πάντα, συνέχεια, παντού!

    Για το πρότζεκτ σου, να σηκώνεσαι πρωί και να βγαίνεις στις γειτονιές (στα χωριά τουλάχιστον έτσι γίνεται) που οι οικιακές βοηθοί / δούλες ‘πιτούν τες βεράντες’ και σφουγγαρίζουν τα πεζοδρόμια! ΟΠΟΥ υπάρχουν πεζοδρόμια, αλλιώς το οδόστρωμα!

    Καλές διακοπές!

    • Ο/Η Marios λέει:

      Noor βασικά την γυναίκα μου προσπαθώ να μεν την τραβολοώ. Ούτε εμέναν αρέσκουν μου τα πολλά παναύρκα, βασικά τραπέζια κάμνουμεν ή στους γονιούς μου ή στον αρφόν μου που τους ξέρει καλά. Κάποτε πάμεν σε μιαν ανηψιάν που επίσης ξέρει την καλά. Γενικά εν πολλογυρίζουμεν σε τραπέζια όμως. Τζιαι μεν φανταστείς που λαλώ θείους/θείες κλπ, 2-3 καλούς έχω τζιαι έρκουνται για καφέν, γιατί αν τους εθώρουν ούλλους ήταν να θέλω 6 μήνες διακοπές!

  5. Ο/Η strovoliotis λέει:

    Τόποι: Σόλοι/Βουνί, Τρίπυλος, δρόμος Λάρνακας Λαπήθου – Αγιος Ιλαρίων, Μαδαρή.

  6. Ο/Η Αστάρτη λέει:

    Ναι, η Αμμόχωστος εν πανέμορφη αν και εν μπορώ να εχω αντικειμενική άποψη: για μένα εν ο πιο ωραίος τόπος στον κόσμο..Να πάεις οπωσδήποτε Καρπασία..

  7. Ο/Η M λέει:

    Ευχαριστώ για τες εισηγήσεις.

  8. Ο/Η Petros Efthymiou λέει:

    An tha eise kata paralimni meria, mia kali taverna en tou tappi
    http://www.kapparis.info/biz/ttapis/index.html

Σχολιάστε

