Νήσος αγίων, κουρούπεττων τζιαι ταξιτζιήων

Άρκεψα τζιαι βράζω που τα νεύρα. Επειδή είμαι τζιαι γω διάσπαρτος, φυτεμένος στο εξωτερικόν, μαθθαίνω τα νέα της νήσου που το ίντερνετ. Την Νήσον μου έχω την φυτεμένην μέσα μου, μες τον κήπον του νου μου, αλλά τζιαι στον κήπον μου πόξω με λλίον θκυόσμην τζιαι άλλα διάφορα που έφερα που το χωρκόν.

Μέσα-μέσα (τζιαι αρκετά συχνά δυστυχώς) τα νέα που την Νήσον φουτουνιάζουν με. Ρε ίντα θέλεις οι τραουλλοπαπάες με τες μπίζνες τους, ίντα θέλεις οι ταξιτζιήες, οι ΕΛΑΜ-ΑΛΑΚΕΣ, ο ΜΑΛΑ-ΚΟΥΛΙΑΣ, ο Περτίτζιης, ο Ττόμης, ο Ττόμης, ο Ττόμης, τζιαι για να μεν ξιάννουμεν, ο Ττόμης, γιατί τζιείνος φακκά μου κέντρον περίτου που ούλλους τους άλλους μαζί.

Εν θα επεκταθώ για τους κουρούπεττους στην ανίερην συμμαχίαν Ρώσσων αρχιμαφιόζων, Κυπραίων αρχιμαφιοζοπαπάων τζιαι άπληστων Μοναγρουλλιωτών, είπεν τα η Εόλικα μια χαρά. Απλά θέλω να εκφράσω τον θυμόν μου, τον πόνον τζιαι την αγωνίαν που νιώθω. Έρκουμαι στην Νήσον κάθε χρόνον, τζιαι πάντα φοούμαι τι εννά δουν τα μμάθκια μου που την διαδρομήν Λάρνακα-χωρκόν μόλις κατεβώ που το αεροπλάνον.

Οι ταξιτζιήες λαλεί διαμαρτύρουνται τζιαι θέλουν τα λεωφορεία να γινούν ακριβά τζιαι ανακριβή/σποραδικά για να επωφελούνται τζιείνοι παραπάνω. Η στάση των ταξιτζιήων (αντιστέκουμαι στην ανάγκη να τους ξιτιμάσω en masse γιατί έσιει τζιαι καλά πλάσματα) εν συμπτωματική της κωλόΝησου μας. Ο καθένας θέλει να θωρεί το δικόν του συμφέρον, η έννοια της ‘κοινής ωφελείας’ έννεν μόνον ξένη αλλά τζιαι ανεπιθύμητη γιατί αν επιτύχει εννά επηρεάσει την ικανότηταν του Κυπραίου ταξιτζιή να την κόφκει του ξένου τουρίστα σύριζα. Να σας σιέσω κύριοι τζιαι κυρίες ταξιτζιήες (για να μεν είμαι τζιαι σεξιστής). Ελπίζω τζιαι εύχουμαι τα λεωφορεία να επιτύχουν, να εν πάντα φτηνά, καθαρά τζιαι να περνούν κάθε 5 λεπτά. Ελπίζω να παττίσετε για τούτην την έκφρασην ιδιοτέλειας τζιαι έχθρας προς την ιδέαν του κοινού.

Να σιέσω τζιαι τους παπάες, ειδικά τζιείνους στες αρτσιεπισκοπές που τα εκάμαν πλακάκια με την Ρωσσικήν μαφίαν, με την ακροδεξιάν, με τους φασίστες, τζιείνους που προσφέρουν βίζα καρτ Άγγελος τζιαι πουλούν πατρίδαν, πατριδοκαπηλείαν τζιαι σπέρνουν την αππωμάραν τζιαι το μίσος. Που εγεμώσαν την Νήσον μου με άσσιημες καπαρο-εκκλησιές τσιμεντένιες ψευδο-βυζαντινού τύπου που εν έχουν σχέσην με το περιβάλλον αλλά εν ορατές που το διάστημαν.

Να σιέσω τζιαι τους χώρκατους στο Μοναγρούλλιν που θέλουν τζιαι αγάλματα. Σιέζω επίσης στους φασίστες, ΕΛΑΜίτες, τους παπάες σπόνσορες τους, σιέζω στους αππωμένους ελιτιστές που πέμπουν τα κοπελλούθκια τους στο English School αλλά παίζουν το ελληναράδες. Σιέζω του ΔΗΚΟ (ούλλου του ΔΗΚΟ). Σιέζω τους ντιβέλοππερς που εγαμήσαν την Νήσον μου για 30 αργύρια τζιαι εγεμώσαν την βίλλες με πισίνες. Σιέζω τζιαι στες ομάδες μάππας που εγεμώσαν τους τόπους με Πορτογάλους 8ης διαλογής για την δόξαν της Τριφυλλάρας, του Θρύλου τζιαι της Πέγειας. Σιέζω τζιαι της ψηφιακής σας τηλιόρασης ρε. Τζιαιρός για αλλαγές. Τζιαιρός για αγανάκτησην. Να φύουν οι μαλάκες παπάες. Να φύουν οι μαλάκες πολιτικοί, διεφθαρμένοι τζιαι βολεμένοι Αρκατζιώτες (ναι Αβέρωφ μου εσού), οι φασίστες που τες στράτες, οι αριστεροί που τους καναπέες τζιαι τες αναπαυτικές καρέκλες (ναι εν σας εξίασα ούτε σας-ξυπνάτε ζώα). Εν σας αντέχω άλλον.

Κατεβαίννω σας που εφτομάς, φορτωμένος νεύρα, σαστείτε. Όποιος μου φταίξει κατίσιη του.

Yes I know my enemies
They’re the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite

This entry was posted in Πολιτικά τζιαι ιστορία and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Νήσος αγίων, κουρούπεττων τζιαι ταξιτζιήων

  1. Ο/Η postbabylon λέει:

    καλά ρε, εγώ στρέφουμαι με νευρα, εσυ έσιεις τα πρίν να πάεις;
    🙂
    εν πολλά ανησυχητική η κατάσταση φίλε μου… εμέναν προσωπικά πληγώννει με πολλά.
    Τζιαι ακόμα παραπάνω σπάζει μου την απάθεια, η ημιγνωσία τζιαι ο σικκιμετζισμός που επικρατεί…
    τζιαμέ που πολλές φορές ένιωθα προδώτης που έφυα τζιαι εν έμεινα για να «δώκω» τώρα λαλώ πτου μήκακον μου…

    Τζιαι έναν ωραίον, μπορεί να προλάβεις να το δέις πρίν να το σβήσουν:
    Γκραφίτι ΄πας το τοιχούιν του περίγυρου της εκκλησίας της Αγίας Σοφίας, στην Ελαιώνων στην Χώρα:
    «Ζήτω η λιτότητα της εκκλησίας». Λαλέι τα ούλλα… ας μεν αρκέψω καλλίτερα για τον Ττόμην γιατί μπορεί να στρέψω.

  2. Ο/Η postbabylon λέει:

    α τζιαι κάτι άλλον: ταξιτζίες, πάτε να κάμετε το επάγγελμαν σας τέλλεια ξιτιμασιάν!

    • Ο/Η M λέει:

      ώσπου παρατηρώ τους Κυπραίους καταλαββαίνω ότι η φυσική τους κατάσταση εν να εν πάφτωσιοι τζιαι να δουλεύκουν στα χωράφκια 20 ώρες την ημέραν, τζιαι να διούν τα μισά της Εκκλησιάς φόρον. Άπαξ τζι έπιαεν ο Κυπραίος 2 μπακκίρες δανεικές εγίνην ανυπόφορος. Ξέρω Κυπραίους δακάτω που εν αντέχουν να παν Κύπρον διακοπές πιον, εν θέλουν να θωρούν τίποτε.

      Νομίζω κόρη Ποστ εννά πιάω τζιαι γω τα σπρέι άμαν πάω….α, επίσης εξίασα να πω ότι σιέζω τζιαι των Κυπριακών Αερογραμμών φέτος, να μπήξουν τες ακριβές τους πτήσεις τζιει που ξέρουν, πέρκι παττίσουν να πνάσει τζιαι το Κράτος…

  3. Ο/Η Αππωμένη λέει:

    εγώ προτίνω να δημιουργήσουμεν τον ΣΕΞ.
    Συλλογος Εξοργισμένων Ξενιτεμένων.

    Μεν βιάζεσαι να κρίνεις, εν καλή η ιδέα μου. ο σκοπός μας θα είναι να λαλούμεν τα πράματα όπως είναι, ελπίζοντας ότι εννα γίνει λίος διάλογος ή ακόμα καλύτερα καμιά πράξη.
    Τωρά επειδή το ΣΕΞ πουλά, εννα μας καλούν στα κανάλια, συνεντεύξεις τζιαι κακό. έτσι τζιαι αλλιώς κάθε μήνα κάποιος που τους ΣΕΞικους της μπλογκοσφαίρας κατεβαίνει στην νήσο. Τωρά ήταν η Ποστ, την επόμενη εφτομάδαν εσύ, ο Διάσπορος τωρά για 2 μήνες.
    Το ατού μας εν ότι αφού είμαστεν εξωτερικό, εν έχουμεν εξαρτήσεις του στυλ γυρεύκουμεν δουλειά τζιαι άρα μπορούμε να πουμε οτι θέλουμε! τζιαι στον Ττόμη, τζιαι στους ταξιτζήδες τζιαι στους ΕΛΑΜαλάκες

    • Ο/Η M λέει:

      χαχαχα! Τέλεια ιδέα! Σηκώννει ποστ αππωμένη μου, άτε γράψε το, να κάμουμεν τζιαι καταστατικό που να λαλεί ότι ο σκοπός του συλλόγου εν ο αγώνας για Κύπρον ενιαία μπλα μπλα μπλα…

      • Ο/Η postbabylon λέει:

        wow! το μανιφέστο του ΣΕΞ! Μάσιαλλα σου κόρη, ήταν πολλά καλή η ιδέα!
        Μεν σας πώ κάμνουμεν τζιαι ένα μπλογκ να φκάλλουμεν τα νευρα μας!

    • Ο/Η Πρασινάδα λέει:

      Τζαι εγώ στο ΣΕΞ! Αν θέλετε κάμνω τον αντιπρόσωπο στην Αμερική.Στο όνομα λειπει κάπου η λέξη Κύπρος για διευκρίνηση.
      Συμφωνω μαζί σας. Τζαι εγώ κάθε φορά που εν να πάω Κύπρο συκκιρτώ τζαι φοιτσάζουμε! Στον νου μου έχω τα διαφορετικά τα πράματα, λίο μυθοποιημένα τζαι πάω, απομυθοποιώ, απογοητεύκουμε τζαι φεύκω.

  4. Ο/Η Αππωμένη λέει:

    φεύκω αύριο τα γέριμα.
    Αλλά μπορούμε όντως να κάμουμεν μπλογκ! Εννα έσιει πολλύ χάζι! Ποστ τζιαι Μ, ξεκινάτε το;

    Γεια σας που εμένα παίδες. Ραντεβού σε λίες εφτομάδες.

  5. Ο/Η δμ3κ λέει:

    Να ξιτιμασω εγιω τους ταξιτζιες en masse, γινεται; Ετεραξαν μου τα νευρα μου πριν κατι μερες που ειχαν το θρασος να κλεισουν τες στρατες με αιτημαν να αραιωσουν οι γραμμες των λεωφορειων.
    Προκεται για τεραστιον θρασος.

  6. Ο/Η M λέει:

    ξιτίμαστους ξιτίμαστους!

  7. Ο/Η Eólica λέει:

    Η κατάσταση εν πολλά τραγική. Τζιαι το κακό είναι ότι εδόθηκε ήδη άδεια για να χτιστεί το άγαλμα. όσο για τους ταξιτζήδες, να το καταλάβω να διαμρτύρουνται για τους παράνομους, τους χωρίς άδεια ταξιτζήδες. Αλλά για τα λεωφορεία ρε;;; ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ;;; Δηλαδή να κόψει πίσω η Κύπρος που την εξέλιξη για να έσιετε εσείς να μας κατακλέφκετε;;; Καλύττερα να παττίσετε τζιαι να γίνετε ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ των εταιρειών λεωοφορείων. ΝΑ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ!!!

  8. Θωρώ όλα τα μέλη του ΣΕΞ μπομπαρισμένα τζιαι φορτωμένα!!! 🙂 Άμαν είσε δακάτω το καλόν ένει ότι μπορείς να ξιτιμάζεις συνέχεια γιατί τα κατάπελλα εν καθημερινό φαινόμενο. Κάμνετε με τζιαι μένα «αριστίνδην» μέλος του ΣΕΞ Κύπρου έστω τζι’ αν μέν είμαι μόνιμα ξενιτεμένη;! 🙂 Μάριε η Dulux παρέχει δωρεάν σπρέι για γκράφιτι!!!!!! Έτσι για να το έσιεις υπόψην! 🙂 Τζιαι παρεπιπτώντος γιατί χρειάζεται να νεκατώσω να σε έβρω τζιαι σε τζιαι τες νέες αναρτήσεις σου, αφού ‘εγράφτηκα με ήμειλ; Καλά ταξίδκια τζιαι καλές διαμονές!

  9. Ο/Η M λέει:

    Νομίζω το ΣΕΞ μπορεί να περιέχει μέλη που εκάμαν στο εξωτερικόν τζιαι υποφέρουν που την επανένταξην στην Κυπριακή πραγματικότητα, τί λαλείτε; Όσο για το ήμειλ κλπ εν ξέρω…κάτσε να δω τι γίνεται τζιαι λαλώ σου…

Σχολιάστε

