Όι μάνα μου…

Τούντες μέρες επήαμεν διακοπές κάτω νότια, στο Ντόρσετ. Εθκιεβάσετε την Γυναίκα του Γάλλου Υπολοχαγού το Τζον Φόουλς; Τζιαμαί. Πολλά όμορφα, ωραία εξοχή, ατέλειωτη, όμορφες παραλίες με κρεμμούς τζιαι απολιθώματα εκατομμυρίων χρονών.

Εννά σας γράψω πποστ για τες διακοπές μου εκτεταμένον, για να δείτε τζιαι ίντα κόρην θηρίον την έχω. Αλλά τωρά έτσι στα γλήορα εννά σας πω για μιαν συνάντησην που επετύχαμεν στο στραφίν.

Στο στραφίν που λαλείτε επήαμεν στο Τσιένταρ Γκόρτζ (φαράγγι) να θκιανευτούμεν, να δούμεν περί τίνος επρόκειτο τζιαι να γοράσουμεν τζιαι λλίον τυρίν (ναι εν που τζιαμαί). Όμορφος τόπος, περπατάς μες το φαράγγιν τζιαι έχει δεξιά τζι αριστερά μαχαζιά, όμορφα κκαφέ, κλπ κλπ.

Τζιαι όπως επηαίνναμεν ακούω μιαν γνώριμην τοπολαλιάν. Κυπραίοι. Ως τωρά καλά. Το πρόβλημαν ήταν ότι εσυμπεριφέρουνταν σάννα τζιαι ο τόπος ήταν δικός τους, εκάμναν πολλή φασαρίαν, τζιαι άκουες ατάκες του στυλ «πιάε έναν ποτούτα κουμπάρε Παναή να πάρεις στο τζυνίην». Να ξεκαθαρίσω ότι το τζυνίην αρέσκει μου τζιαι μέναν, να μεν με πείτε τζιαι σνομπ. Είχαν μιτά τους τζιαι μιαν στετέν ποτζιείνες που εν τους κάθουνται καλά οι οδοντοστοιχίες τζιαι εν σάννα τζιαι κάτι μασούν συνέχειαν. Τα κοπελλούθκια τους είχαν ποτζιείντες τσακρούες που τες πετάσσεις χαμαί τζιαι κρεπαρίσκουν, εκάμναν μεγάλον πασιαμάν. Λλίον πιο τζιει οικογένειες Εγγλέζοι εκάθουνταν όμορφα τζι ωραία, ετρώαν τζιαι πίνναν χωρίς να ενοχλούν κανέναν.

Τζιαι ρωτώ: γιατί πρέπει οι Κυπραίοι να δείχνουν πάντα τον νουν τους; Λαλείτε να νιώθουν ανασφάλειαν κατά βάθος, ότι εν έξω που τα νερά τους τζιαι παίζουν το μάγκες για να επανορθώσουν; Αντράπηκα. Λαλεί μου η γυναίκα μου «λαλείς να εκαταλάβαν ότι είσαι Κυπραίος;» Λαλώ της: «ελπίζω όι». Κάθε φοράν που βρίσκω Κυπραίους σε δημόσιον χώρον δακάτω εν το ίδιον πράμαν. Νους κοκκονόσυκον τζιαι αππωμάρα.

This entry was posted in Ιστορίες, Ταξίθκια and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Όι μάνα μου…

  1. Ο/Η postbabylon λέει:

    κρίμα…
    έτυχε μου παρόμοια φάση.
    Εγώ πολλές φορέςνιώθω οτι νομίζουμεν οτι είμαστεν καλλίττεροι που ούλλους τζιαι γιαυτόν κάμνουμεν έτσι.

    Οποτε εκφράστηκα να πω κάτι παρόμοιο λαλούν μου «ου έγινες τέλλεια Γερμανίδα» . Ε, κρύφω καλό.

  2. Ο/Η M λέει:

    Μα γιατί πάντα ναν πρέπει τα 2 άκρα ο Γερμανός ή ο Εγγλέζος με τον «Κυπραίον»; Μπορώ να είμαι Κυπραίος χωρίς να είμαι γάρος, γίνεται; Τούτον κάμνουν το πολλά τζιαι στα αεροδρόμια/αεροπλάνα…

  3. Ο/Η ρίτσα λέει:

    μπορεί τους ήσυχους να μεν τους προσέχεις;

    ή επειδή έν τουρίστες;

    τζιαι οι εγγλέζοι στην αγιάναπα κάμνουν παναήρι

    και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου loud χωρίς να θεωρώ ότι είμαι χωρκατόφατσα με την κακή έννοια

    • Ο/Η M λέει:

      Ίσως να έχεις δίκαιον-εμέναν πχ εν με επροσέξαν τζιείνοι :-). Τζιαι γω μιλώ δυνατά, εν Μεσογειακόν πράμαν νομίζω, αλλά εν ξέρω, κάτι άλλον στην παρουσίαν τζιαι συμπεριφοράν τους φακκά μου, εν μπορώ να το περιγράψω ξεκάθαρα.

  4. Ο/Η Critic λέει:

    Είμαστεν αμπάλατοι φίλε μου. Είναι δεδομένο. Αμαν φκάλεις τον Κυπραίο που τα νερά του γίνεται ακόμα πιο χώρκατος. Εν η άμυνα του.

Σχολιάστε

