Απάντηση

Τούτη η ανάρτηση εν για έναν σχόλιον που άφηκεν κάποιος στην ανάρτησην μου για τους ‘ιερόσυλους’. Στην αρχήν που το είδα εν ήταν να πω τίποτε. Εν το άφηκα ως σχόλιον γιατί ήταν τουλάχιστον προσβλητικόν. Αλλά επίσης εν το έσβησα γιατί έκαμεν μου εντύπωσην. Δαμαί παραθέτω σας το στην αυθεντικήν του μορφήν, για να το απολαύσετε τζιαι σεις.

[ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΟΥ]

Συντάκτης : κυπραιος αντιφασιστας (IP: έχω το τζιαι το ip μεν έχετε έννοιαν)
Ηλ. διεύθυνση : ———–@hotmail.com (για να μεν πει ότι τον κάμνουμεν μπούλλιινγκ)
URL   :
Whois  : ——————
Σχόλιο:
ερωτημα προα ανθελληνες τουρκους του ακελ.οταν καποιος παει και καψει ενα παγανιστικο ναο θα πειτε οτι ειναι ιεροσυλος.οταν καποιος καψει ενα αγαλμα του συνεργατη των εγγλεζων του εβραιου εζεκια θα πειτε οτι ειναι ιεροσυλος για πειραξε τον ηγετη……..ο θεος να τον καμει ετσι δηλαδη.οταν καποιος σας αποδειξει οτι η αθεια δεν υπαρχει και ειναι ενα δημιουργημα απλα αντιχριστιανικο θα πειτε ειναι ιεροσυλοι οσοι το λενε αυτο γιατι υποσκαπτουν την ….δηθεν επιστημη [ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΙΟΥ]

Βασικά εν ξέρω πόθθεν ν’αρκέψω. Η ποιότητα του σχολίου, η βαθκειά διανοητική αντίληψη του, η ικανότητα του συγγραφέα να στήνει το επιχείρημαν του, η ακαδημαϊκή του κρίση που βασίζεται στην εντατικήν μελέτην των πηγών, η κοινωνιολογική προσέγγιση του, η άπταιστη χρήση της γλώσσας, η ακριβής ιστορική αντίληψη. Εν ξέρω, εμέναν πάντως έπεισεν με. Τί λαλείτε εσείς;

Ο λόγος που εν αγνόησα το σχόλιον είναι ακριβώς επειδή το σχόλιον αποδεικνύει ακριβώς τούτα που έθελα να πω. Την ανικανότηταν να δούμεν ότι στην αλήθκειαν ο χώρος εν ανήκει σε κανέναν πολιτικόν/θρησκευτικόν/εθνικόν χώρον. Την απόλυτην πραγματικότηταν του ‘εμείς τζιαι οι άλλοι’ που δηλητηριάζει όι μόνον τους άκρως ηλίθιους, αλλά ακόμα τζιαι τον μέσον Κυπραίον. Την τυφλή πίστην στα ‘ιερά τζιαι τα όσια’ του έθνους τζιαι του θεού του, που πριν 1-2 γενιές εκάμναν ανθρώπους να στήννουν γυναικόπαιδα τζιαι άμαχους στον τοίχον του χωρκού τζιαι να τραβούν την σκανδάλην.

Λάθος έκαμες φίλε ‘Κυπραίε αντιφασίστα’. Δαμαί έννεν ούτε παγανισμός, ούτε λατρεία του Εζεκία. Δαμαί προσπαθούμεν να έχουμεν πολιτισμένες συζητήσεις με βάθος τζιαι ποιότηταν, τζιαι αν δεν μπορείς να συμμετέχεις σε τούτον το επίπεδον, καλλύττερα να μεν ξαναγράψεις δαμαί.

Advertisements
This entry was posted in Πολιτικά τζιαι ιστορία and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

7 απαντήσεις στο Απάντηση

  1. Ο/Η postbabylon λέει:

    τι να πώ; πως εκατάφερεν να β’αλει τον εζεκίαν μες τούντην κουβένταν είναι ένα μυστήριον! 🙂
    εμένα νευριάζει με το ότι όποιος εσιει άλλη γνώμη εν «ανθέλληνας» (ίντα σκατά όρος εν τζιαι τούτος μπερδεγουέι;).
    Οποιος εν Κυπραίος χώρις το άλλο σύνθετο, το ευγενές, το καλόν, το πολιτισμένο, εν αριστερός, όποιος κριτικάρει έναν τίτλον εφημερίδας με θέμα την «ιεροσυλία» καλή ώρα, ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΥΠΡΙΑΚΑ!! εν του ακέλ, οπότε τζιαι… ομονοιάτης!
    άγια ολάν!

    υ.γ. που δαμέ που κάθουμαι θωρώ πας τον πάγκον ενα πακκέτοον καφέν του Λαϊκού, εν που είμαι κουμμούνι! χαχαχαχαχαχαχαχαχ

  2. Ο/Η M λέει:

    Χαχαχα, για να βάλεις τον Εζεκίαν μέσα χρειάζεται πηγαίον ταλέντον. Εγώ έρεξα μιαν φοράν πόξω που τα γραφεία της ΠΕΟ, οπότε είμαι μπολσεβίκος με βούλλαν. Το ανθέλληνας, όπως τζιαι το φιλότουρκος, σηκώννουν πολλήν ανάλυσην. Σε άλλην ανάρτησην.

  3. Ο/Η postbabylon λέει:

    φιλέ το σχόλιον μου επήεννεν για σεντόνι, τζιαι έγινε πόστ!
    http://post-babylon.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

  4. Ο/Η strovoliotis λέει:

    Ασχολήθηκε και με μένα ο τύπος. Για το καλό όλων μας, θα έπρεπε ίσως να ασχοληθεί μαζί του κάποιος ψυχογιατρός!

  5. Ο/Η praktor λέει:

    PPPPeeeee!!!ta epixeirhmata tou antifasista(what??) me to antikeimeno suzhthshs exoun osh sxesh eshei o minares me ta kserotiana!eleos ton gio mou…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s