Ζιεί ο Βασιλιάς;

Εμπνευσμένος που την ιστορίαν της Ππόστμπαμπυλον για το τραμ, αθθυμήθηκα τζιαι γώ μιαν:

Δακάτω στες Αγγλίες υπάρχει έναν συγκεκριμένον είδος επιβάτη λεωφορείου που μάλλον εν άστεγος, βρωμεί κατούρες τζιαι κατά 99% εν πάει καλά στον εγκέφαλον. Δακάτω λαλούν τους bus nutters, εν συνηθισμένον φαινόμενον. Μιαν φοράν ένας, για παράδειγμαν, ετραγούδαν το Nowhere Man των Beatles χωρίς να ξέρει τα λόγια, εχτός που το «he’s a real nowhere man»…

Μιαν φοράν που λαλείτε ήμουν πας το λεωφορείον τζιαι ήρτεν τζι έκατσεν ένας ποτούτους ακριβώς μπροστά μου. Εφτύς έδωκεν μου ο ζώλος τζιαι έβαλα την μούττην μου μες το τρικόν μου για να φιλτράρω την μυρωθκιάν. Μετά που 1-2 λεπτά, ο παρέας γυρίζει τζιαι λαλεί μου: «άκουσα ότι εννά παίξει ο Έλβις ζωντανά στην πόλην μας». Εγώ έσουσα την κκελλέν μου τζιαι έπαιξα πελλόν. «Έσιει πολλά χρόνια να έρτει τζιαι δακάτω, εννάν καλά». Εγώ πάλαι έσουσα την κκελλέν μου τζιαι σκέφτηκα: «αν του πω πως έσιει τζιαι 35 χρόνια που εκλώτσησεν την σίκλαν ο Έλβις, ποιός ηξέρει ίνταμπον να γινεί; Μπορεί να τον πιάει η υπαρξιακή κρίση τζιαι να θέλει να τον συνάουμεν. Παίξε πελλόν να περάσουμεν…»

Ο παρέας εσιώπησεν πάλαι για 2-3 λεπτά τζιαι μετά γυρίζει τζιαι λαλεί μου: «μα καλάν αφού ο Έλβις εν πεθαμμένος, ίνταλος εννά παίξει τζιαι ζωντανά;» «Εεεε, μα ξέρω; Περίεργα πράματα» λαλώ του τζιαι γώ, προσθέτοντας: «εν η στάση μου τούτη, άτε γεια». Τελικά ήταν πελλος οξά έπαιζεν τον τζιαι τζιείνος;

This entry was posted in Ιστορίες and tagged , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Ζιεί ο Βασιλιάς;

  1. Ο/Η Helen λέει:

    Νομίζω εδοκίμαζεν σε! Είναι όπως την ιστορία με τον Μεγαλέξανδρο… Όταν βγαίνει η γοργόνα λαλείς πάντα ότι ζει!

Σχολιάστε

