Πάσα που την Πποστμπάμπυλον

Ε, αφού μου επάσαρες, λαλώ να παίξω. Εν ψόφος δακάτω τζιαι εν έχω σκοπόν να φκώ της πόρτας σήμερα. Μεν παραπονηθείς αν κάποια εν τα ίδια.

Θετικά τζιαι αρνητικά του αθλήματος του μπλόγκινγκ.

Θετικά

1. Η δημιουργία μιας κοινότητας ανθρώπων που μοιράζουνται παρόμοιες ιδέες τζιαι στάση προς την ζωή. Δηλαδή εγώ ηύρα τους δικούς μου, κάποιοι άλλοι βρίσκουν τζιαι τζείνοι τους δικούς τους τζιαι πάει λέγοντας.

2. Ο συνδυασμός πολιτικών απόψεων, χιούμορ τζιαι προσωπικών εμπειριών που θκιαβάζω κάθε μέρα (ο Φιρφιρής έφυρεν με προχτές).

3. Πρέπει να το πούμεν; Η ελεύθερη έκφραση στα Κυπριακά, διέξοδος τζιαι καταφύγιον ούλλων εμάς που μας αρνήθηκεν την γλώσσαν της μάνας μας το σύστημαν. Τζιαι ας φακκούν τζιείνοι του ΡΙΚ τζιαι (ακόμα σιειρόττερα τζιείνου του ΑΝΤ1)

4. Η ευκαιρία να πεις του κόσμου τι σε τρώει, τι σε απασχολεί, τι σε νευριάζει τζιαι τι σε κάμνει να χαμογελάς άμαν το αθθυμάσαι.

5. Το καλόν αίσθημαν που μου διά η γνώση ότι στην Γερμανίαν, στην Αμερικήν, στο Λονδίνον, τη Λευκωσίαν τζιαι στο Μεξικόν έσιει πλάσματα σαν εμέναν.

Αρνητικά

1. Όπως λαλεί τζιαι η Πποστμπάμπυλον, οι ώρες που χαραμίζω. Εχτός που τα πολλά μπλογκς που παρακολουθώ τζιαι πιάννω RSS όποτε φκάλουν νέον πποστ, εν τζιαι τα τυχαία. Μπορεί να μου αφήκει κάποιος σχόλιον στο μπλογκ, να πατήσω πας το λινκ του, να θκιαβάσω το μπλογκ του, να κάμω σύνδεσην κλπ κλπ κλπ. Αν επιερώννουμουν με την ώραν ήταν να λούννουμαι μες τα δολλάρια σαν τον Σκρουτζ Μακ Ντακ.

2. Το φαρμάτζιν που φκαίννει τζιαι η δειλία που χώννεται πίσω που την ανωνυμίαν

3. Η τραγική ανακάλυψη ότι κάποτε εν έχουμεν τίποτε να πούμεν. Που εν ΟΚ, αλλά μεν βάλλετε τραούθκια που το ΓιουΤουμπ ξεκάρφωτα γιατί πάλαι εν λαλείτε τίποτε .

4. Η τροφή του μπλογκινγκ εν οι αναρτήσεις (τούτη η λέξη παλιά εσήμαινεν κάτι άλλον). Αν πάτε 4-5 μήνες χωρίς να γράψετε, ο κόσμος βαρκέται τζιαι σβήννει σας.

5. Η ύπαρξη άλλων κύκλων στην μπλογκόσφαιραν που μου θυμίζουν πόσον σκατά εν ο κόσμος, πχ Χριστόφιας Watch τζιαι έναν σούπερ φασιστικόν μπλογκ των πορτοκαλί (που να μαυρίσουν) που φκάλλει τα σιειρόττερα κκόμπλεξ μιας ακροδεξιάς μικροαστικής κοινωνίας. Ελευθερία του λόγου εννά μου πείτε.

Άτε, ποιός εννάρτει ταπισών μου εμέναν; Μαρίνα; Αντώνη; Αππωμένη; Λουκία; Ερυκίνη; Έτσι για να σας δώκω κάτι να κάμνετε την Κυριακήν…

This entry was posted in Γλώσσα, Δουλειά οξά δουλεία, Ιστορίες. Bookmark the permalink.

4 Responses to Πάσα που την Πποστμπάμπυλον

  1. Ο/Η postbabylon λέει:

    ma poios en o Mexikanos?
    pemou na ton thkievasw.

  2. Ο/Η postbabylon λέει:

    ευχαριστώ… ενδιαφέρων το μπλόγκ, εζησα τζιαι γω στο Καιρο τζιαι που Μεξικό εχω εμπειρίες, εννα την θκιεβάζω.

  3. Ο/Η aqua λέει:

    Στα θετικά βάλε τζιαι την δυνατότηταν άμεσης τζιαι αδιαμεσολάβητης ενημέρωσης…

Σχολιάστε

